åååh älska livet

Krigar till skolan i regnet får reda på att jag inte början förens 12 -.-  fuuuuuuuuuuck

sista helgen på lovet. slutar bra iallafall

Har inte bloggat på några dagar nu, har verkligen blivit jättedålig på det här men men. Sen senast så har jag firat Isabell, vart hos Amy som hade fest som spårade totalt så jävla synd och patetiskt att sånna saker ens ska hända. Idag har jag och Sofia pluggat och sen mötte jag upp Emma och vi åkte hem till Stephanie och käkade middag med henne.
Nu sitter jag i min säng med Stephie, skit trötta tjejer som knappt orkar öppna munnen för att säga något till varandra. Jag sitter istället och pratar med min syster på facebook. Hon har mellanlandat i Kanada och har spenderat hela 8 timmar där redan. Tycker lite synd om henne, fast samtidigt har hon fått ligga på en kritvit strand i en vecka medans vi har fått plaska runt i snön. Karma liksom

Alla tre åt oss mätta som jag vet inte vad. rullade från bordet sen. heheheee

TA MIG TILLBAKA

Sitter på flygplatsen i Canada nu och vill bara tillbaka till Hawaii. Mitt numera favoritställe på hela jorden! Aldrig någonsin varit på en finare plats än Hawaii. Å så snygga människor överallt! Vill spola tillbaka tiden när jag låg där på den kritvita stranden, turkosa vattnet breve min mamma och bara njöt. Har haft det så himla bra och vill verkligen verkligen inte hem till snön!

Lite bilder från dagen dååååe

Duktiga tjejer

Kladdkakan är uppäten, och vi brainstormar som fan. Jobbigt att skriva tal när man inte vet hur man gör eller vad man ska ha med men vi löser det.. Hehe.

Svenska Nationella vare va?!

De två senaste dagarna så har jag degat i soffan framför teven med en massa godis, möblerade om Rominas stuga har vi också gjort. Ett jävla projekt var det. Bruden har ju så himla mycket grejer som man måste hålla reda på.
Igår så sprang jag runt i stan med Linn och Romina, köpte presenter till Isabell som fyller hela 18 år idag.
Blev myskväll med Sofia igår på kvällen och vi gick upp relativt tidigt idag för hon skulle på ansiktsbehandling... kul för henne liksom. Själv så drog jag med mig Lisa till centrum så jag kunde köpa en bandeau bh och kika lite på kläder. En snabb lunch på taco bar hann vi med också.

Nuuuu så sitter jag hemma hos Sofia igen och väntar på att hon ska duscha klart. Nu väntar en himla massa plugg och jag ska försöka baka en kladdkaka som vi kan sitta och småäta av när vi pluggar så hårt som vi kommer att göra. Har ju svenska nationella nästa vecka, ska hålla tal, ett tal som jag inte ens har börjat att skriva på.. Hurraaaaa!

Mina flickor som jag har spenderat dagen med ♥

Aloha!

Sitter på hotellrummet nu, precis varit och handlat lite och ätit grym frukost nere vid hamnen. Jag älskar livet just nu! Dock har det inte varit jättebra väder. Igår morse gick jag och mamma morgonpromenad längs stranden kl 5 på morgonen. Åt frukost sen gick vi upp LÄNGST upp på en vulkan som är rätt känd typ aa med vääärldens utsikt. Skitballt var det! Sen vid 12 åkte vi till några kompisar på easter brunch. Efter det var tanken att vi skulle till ett vattenfall och en lagun men det började regna :( Så på eftermiddagen gick vi runt i affärer och åt middag innan alla däckade.

De är så himlaaa härligt här, känns som en djungel typ eller fantasivärld. Går pingviner och flamingos helt fritt utanför hotellet, haha skitläskigt. Sen snackas det hawiianska (?) och dom ända orden jag kan är aloha och mahalo, alltid nåt iallafall.
Nu ska vi ner till stranden. PUSS

På Karlssons order

Har fått en tillsägelse av Felicia nu att både jag och bea har blivit för dåliga på att blogga. Bea har ju gett upp totalt och jag tittar in på blogg.se lite när jag känner för det. Dels för att absolut ingenting läsvärt har hänt mig på senaste tid och för att jag har blivit extremt lat.
Iallfall.. dagen har spenderats med Dettner i stan, vi tog en fika, snackade en massa, åkte till sickla och gick runt lite innan vi tog en trip till Älta. Hon skulle träna och jag.. aa jag skulle hem dårå. Mysigt hade vi det iallafall. Så nu sitter jag här i min soffa med en kopp nudlar. väldigt gott faktiskt

Här har ni en liten sneakpeak på hur bra min syster har det i paradiset. Styvsyrran och mamma har lagt upp bilder på fb som jag blir så grymt jävla avundsjuk på!

mysdag

Nu är det ovanligt tomt här hemma eftersom syster har dragit till Hawaii, hon ringde igår morse och sa att hon satt fast i Tyskland helt ensam hhihi synd liksom. vad ska man göra?
Har tagit det lugnt idag, legat i soffan och degat och bara njutit av lovet. Pappa drog med mig in till stan och så käkade vi lite och gick på bio. Såg The Hunger Games, riktigt bra film faktiskt, lite lång kanske men det var riktigt mysigt iallafall.
Nu har vi nyss käkat middag med Jocke och Co. och nu har jag bäddat ner mig i soffan ännu en gång. Får se vad jag hittar på sen.
Puss puss

Frankfurt

Japp här fick jag ta in igår helt själv eftersom nån jävel körde på vårat plan som skulle ta oss till san fransisco igår. Gick inga andra plan och inga connections till hawaii så bara att checka in här i frankfurt. Satt med united airlines i telen i över en timma som först hade bokat om min biljett tills måndag!!!! Fanns inte på världskartan att jag skulle sitta här i tyskland själv tills på måndag så tillslut fixade dom en biljett till mig redan idag!!! Så om 3 timmar går mitt plan, mellanlandar i los angeles och klockan 7 (hawaiiansk tid) ikväll så landar jag. HOPPAS JAG!

Nu ska jag ner på frukostdejt med en svenne jag träffade igår. Höhö. PUSS

Long time no see

Tjeeena! A det va ett tag sen nu. Kände att det var dags att kicka igång bloggandet igen nu lagom till påsklovet :)
Just nu så sitter jag ute på min veranda och njuter av det härliga vädret. Passar på nu innan det börjar snöa igen liksom.
Ska snart åka till Tyresö och hämta barnen, gamla vanliga you know. Sen hem och plugga inför engelska redovisningen som jag har imorgon. Är så jävla glad att imorgon är sista dagen innan lovet. Det går inte att toppa!