A waste of space

De senaste dagarna har gått åt till att plugga, jobba och mysa med frugan. Men nu så är det endast en skoldag kvar tills vi får lov och jag kunde inte ha varit lyckligare!
På kvällen har jag nu suttit och pluggat in en hel termins latin inför Leszeks jävla prov imorgon, min älskade pojkvän var så snäll och kom med bubblig choklad och cola till mig så jag kunde få lite energi. Det hela slutade med att jag slängde böckerna åt helvette och kröp ner i sängen istället för att kolla på snabba cash 2 med suraj.
Nu har mer än halva filmen gått och jag har inte ens hängt med, e så sjukt trött så kämpar för att hålla ögonen öppna, det här är liksom 3e gången vi försöker se denna film, jag lyckas ju somna varenda gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0