Då var det fredag igen

Det är verkligen helt sjukt hur snabbt denna vecka har gått. Är glad över att det är fredag och helg så man kan få sova ut lite för Jag har varit så trött idag, lite som en zombie. Fick mig dock en jävligt gott skratt imorse när jag kom till skolan och såg att Emma och jag hade tänkt i samma banor och klätt på oss likadana kläder, så det blev vi mobbade för hela dagen. 


Har hängt med frugan nu på kvällen, vi fixade en massa hemma hos henne. Bar upp den nya soffan och möblerade klart innan vi åt middag med familjen och kollade på gladiatorerna.
Styrde upp morgondagen med Orrpars också, jag och Romis ska till hans och Beas lägenhet imorgon och käka middag, romina står förståss för matlagningen :)
Nej nu så ska jag krypa ner i sängen, kolla på ett avsnitt av The Lying Game och sen sova. Ska för första gången på hela veckan sova i min egna säng, ska bli så otroligt skönt.
Natti!

Gårdagen var förövrigt helt underbar, kunde inte bett om en bättre pojkvän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0