Extreme home makeover..

... A la Feliciorna.. Oja vad töntigt det där lät!
Men håller på att möblera om uppe hos flisan. Nya soffor, nya möbler you know it. Vi har snackat om att göra om här uppe sedan i somras så nu sätter vi äntligen igång, satan vad fint det blir och det har blivit så otroligt mycket större utan alla onödiga saker.

Men hörni, imorgon är det som sagt alla hjärtans dag, och för första gången så ska jag inte bara sitta hemma med tjejerna, tröst äta en massa gelehjärtan och älta ens ensamhet.
Morgondagen ska spenderas med min älskling, tyvärr så vägrar han berätta för mig hur planerna ser ut vilket är så otroligt frustrerande för jag hatar att vara ovetandes. Ser iallafall fram emot en mysig kväll.
Uppdaterar nog imorgon på dagen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0