Helgen

Jag la bloggandet på is nu under helgen, jag kände att jag ville fokusera på att umgås med mina nära och kära istället för framför en dator.
 
Fredag: Jag och Emma virrade runt och letade efter present till Meltem ett bra tag efter skolan, tillslut så satte vi och och åt middag på donken innan vi drog oss hemåt. Tjejerna var ute på vift hela natten men jag kände för att stanna hemma och bara mysa så det var exakt det jag gjorde, Suraj kom och höll mig sällskap efter jobbet också. Alltså var fredagen en relativt lugnt dag.
 
Lördag: Både jag och älsklingen vaknade tidigt, han drog till jobbet och jag låg kvar i sängen. Flisan ringde mig och ville ha mat så det var bara att knalla upp mot djurgårdsplan för att beställa kebab och pizza, Linus kom dessutom och hängde med oss ett bra tag innan jag var tvungen att dra till Emma för att fixa mig, våran älskade Meltem fyllde ju nämligen hela 18 år! Kvällen började otroligt bra med massa sköna människor hemma hos henne, vi åt dögod mat och dansade hela kvällen. 
Pga av min och Emmas otroligt dåliga planering så var vi dock tvugna att dra runt 23 för att möta Robin med nycklar osv. Kvällen avslutades hemma hos Frugan, med en aning för mycket alkohol i kroppen och efter massa skratt så somnade vi runt 5 tiden.
 
 
 
 
 
 
 
Söndag: Vaknade upp kl 11, Flisan och Emma var så gulliga och handlade bakismat till oss alla. Flisan drog på match efter ett tag och jag, Linus och Suraj stannade kvar och städade huset.
Käkade middag hemma hos 'mormor' på kvällen också, rullade därifrån till flisan. Vi låg och snackade i sängen ett bra tag innan jag åkte hem, mös med familjen och somnade.
 
Idag: Hade ställt klockan på 7 för att åka till läkaren vid 8, vaknade dock upp och insåg att jag hade försovit mig, även fast det bara var en halv timma så räckte det för att jag skulle skita i besöket och somna om. Vaknade upp kl 12 igen sen, blev så otroligt jävla sugen på våfflor eftersom hela instagram var spammat av mat bilder så jag ställde mig i käket och slängde ihop en bunt.
Nu så ligger jag i sängen tillsammans med pojken min, här hade jag tänkt att ligga nerbäddad hela dagen, njuta av sportlovet och bara ta det lugnt.
 
 
Puss på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0