i just wanna feel this moment

 

Har precis lagt mig isängen hos min andra familj, frugan ligger bredvid mig och spelar candy Crush. Hon mötte mig vid Djurgårdsplan efter jobbet, vi knallade hem till mig och hängde lite med min familj innan vi gick hit.

Båda vi är av någon anledning riktigt jävla irriterade, hon har iallafall en bra orsak till att vara det men jag å andra sidan är bara riktigt förbannad. Varför vet jag inte ens själv, en sådan irritation har byggts upp i min kropp så länge så det blir så här lite då och då. Flisan föreslog nyss att vi båda bör införskaffa en boxningsäck och det låter fanimej inte som en dålig ide. Säger som syrran; aaaaante bra

Nu ska vi båda försöka ta tag i plugget som vi har sagt att vi ska göra i några timmar nu, men vi får helt enkelt se hur det blir med den saken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0