Lost in confusion

Hej på er!

Nu blir det återigen ett sånt där tråkigt nattinlägg som inte alls är sammanhängande eller har någon betydelse.
Ligger i sängen men musik i öronen, är trött men alldeles för sprallig för att lägga ifrån mig telefonen och somna. Jag vet mycket väl att jag kommer vända på dygnet under det här lovet, och sedan komma som en zombie till skolan på måndag. Så brukar det se ut, och så får det bli i år igen.

Kvällen spenderades med tjejerna, vi käkade våran efterlängtade meny på donken och snackade en massa skit i timmar. Riktigt mysigt faktiskt!
Morgondagens planer är en aning oklara, ska till läkaren runt 16 tiden, så det blir omöjligt att försova mig och missa den tiden, sen spikade jag och Romina en dejt för kvällen men det är allt jag vet för tillfället.

Nu ska jag återgå till att läsa bloggar och scrolla igenom tusentals bilder på tumblr.

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0