måndag

Det blev inget inglett från varken mig eller Bea igår. Jag glömde helt totalt bort att blogga, men spenderade iallafall hela dagen med Suraj. Tanken var att jag skulle träffa Flisan där på kvällen men jag och Suraj drog en kvällsbio så det blev så sent, så istället åkte jag hem och la mig i ett varmt bad.
Idag är ju då måndag, och alla vet ju hur mycket jag avskyr måndagar, meeen har gjort det bästa möjliga utav dagen och har faktiskt haft det ganska hyffsat.
Just för tillfället så sitter jag i Tyresö med mina barn, slutar nog om en timma och då ska jag hemma och råplugga hela kvällen, lär bli en ptroligt lång natt men det är ju trots allt sportlov snart så det är något ljust att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0