otålig

Det där med att vänta hörni, det är fan inte min grej.
Det är exakt det min kväll har gått ut på, att sitta och vänta i ett rum i flera timmar. Jag har nämligen suttit på SÖS tillsammans med frugan från klockan 18 idag, är så otroligt tacksam att hon fanns där för att hålla mig sällskap annars hade jag fan gått i taket. Åkte dit direkt efter jag hade varit på sjukan i Handen så i stort sätt så har hela tisdagen spenderats på sjukhus.
Kom hem för en liten stund sen, kände mig så otroligt äcklig så tog en lång och varm dusch för att få bort den där  sjukhus känslan som sitter fastklistrad på kroppen. Alla dess problem, det tycks ligga i släkten konstaterade jag och min syster. våra kroppar har gått på strejk och vägrar sammarbeta med oss nuförtiden, men men nu kan det bara bli bättre.
 
Ligger iallafall i sängen med Suraj, vi håller på att ladda ner filmen The impossible, har förberett mig, tagit ut linserna och så för nu kommer jag fan gråta floder...
 
Natti från oss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0