De senaste dagarna

Det har varit ett par dagar sedan jag bloggade sist, hela veckan har varit fullpackad och jag kände att jag behövde ta en liten minipaus.
De två senaste dagarna har varit helt underbara, min älskade Stephanie landade på svensk mark i tisdags och igår så fick jag träffa henne för första gången på 9 månader. Vi tjejer satt och väntade på henne i skolan i över en timma men till slut tog vi saken i igen händer, tog bussen hem till henne och knackade på. Känslan av att få håla om henne igen är fan obeskrivlig, och att få känna på hennes växande mage var tusen gånger bättre.
Hela gårdagen gick åt till att sitta och snacka om egentligen allting med henne, Johana och Emma. Åkte hemåt efter några timmar och mös med pojken på kvällen.

Nu ikväll så blir det jobb, och beroende på hur länge jag blir kvar där så kanske det blir skiva eller födelsedagsfirande ikväll men det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0