Dont even get me started

Sitter på bussen påväg till skolan, jag har nog inte riktigt insett ännu att sportlovet är över och det är dags att återvända till rutiner.
Som vanligt så har jag varit jättedålig på att uppdatera nu i helgen..

I lördags firade vi Linn som fyller 18, det var hur trevligt som helst och verkligen roligt att träffa alla tjejerna igen. Bea och Oskar hämtade mig på kvällen och natten spenderades hemma hos dom. Fick otroligt goda nyheter någon gång där på natten som har gjort mig överlycklig.

Gårdagen var ganska lugn, tog en lång fika med Dettner inne i stan, vi satt och pratade igenom allt i några timmar innan vi rörde oss hemåt, flisan kom och mös med mig på kvällen innan vi insåg att det var skola nu idag och att det kanske skulle vara bra med några timmars sömn innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0